Internetový marketing – zacílení a zvýšení prodeje
Chcete kvalitní webovou prezentaci? Chcete zvýšit nejen návštěvnost, ale i prodej?
Přesvědčí obsah vašich stránek zákazníka ke konverzi?
Marketing na Internetu je komplexní činnost. Vyžaduje však trpělivost a dlouhodobou perspektivu. Oproti klasickému marketingu je výrazně lepší např. tom, že je dostupný 24 hodin denně 7 dní v týdnu, zákazníka můžete oslovit několika způsoby, svou nabídku můžete měnit (dynamický obsah). Mezi další důležité výhody patří možnost monitorování a měření, protože máte k dispozici velké množství dat.
Strategie marketingové komunikace
Oslovte své zákazníky originální a tematicky zaměřenou nabídkou!
Strategie je základním kamenem úspěšného počínání. Bez jasné koncepce jsou investice do webových stránek, SEO, reklamy, PR článků neefektivní.
Promyšlený a přesně zacílený internetový marketing je zásadním předpokladem úspěchu v konkurenčním prostředí.
Ve svém pojetí internetového marketingu dáváme přednost kvalitě před kvantitou. Chceme rozvíjet dlouhodobý a oboustranně výhodný vztah.
Na začátku je třeba najít odpovědi na následující otázky:
- Koho chcete oslovit či získat?
- Jaké reklamní aktivity máte za sebou?
- Kde všude je propagována vaše firma, produkt či služba?
- Chcete se zaměřit na propagaci značky nebo na zvýšení prodeje konkrétního produktu?
Připravíme vám kompletní plán a návrh strategie pro vaše potřeby nejen na Internetu, ale i v ostatních oblastech souvisejících s reklamou, produkcí a propagací. Zajistíme, aby vás lidé našli v rámci přirozeného hledání a vy jste získali nové zákazníky.
Zaměřujeme se především na tyto oblasti:
- SEO (optimalizace webových stránek pro vyhledávače)
- Zvýšení návštěvnosti a prodeje
- Marketingová komunikace na Internetu